Filtru magnetic pentru instalatia de servodirectie, cod: 800115 EP0156759
Descriere
Filtru magnetic - Asigura dubla filtrare pentru instalatia de servodirectie.
EUROTEXSO DISTRIBUTION va prezinta un produs cu un pret mic care va poate scapa de niste costuri nejustificate in raport cu valoarea masinii dumneavoastra, care va poate salva de neplacuta situatie a acumularii depunerilor feroase sau de murdarie in sistemul de servodirectie al masinii dumneavoastra! Asigurati sistemului de servo al masinii dumneavoastra, prin montare o dubla filtrare pentru instalatia de servodirectie. Filtrul se poate monta pe orice sistem de servo, pe conducta de retur intre caseta de directie si vasul de servo, acesta retine atat impuritatile metalice cu ajutorul magnetului din interior cat si impuritatile create de situatia in care vreun burduf se dezetanseaza si in instalatie incepe sa patrunda praf, si chiar retine aditivii din lichidul de servodirectie neschimbat la timp! Recomandam montarea unui astfel de filtru mai ales in cazul in care montati o pompa noua pe masina dumneavoastra sau tocmai ati reparat masina si va dati seama ca daca ati fi avut un filtru poate nu ati fi ajuns in situatia de a cheltui mai mult de cateva mii de lei pentru o reparatie sau inlocuire.
Se monteaza pe instalatia de servodirectie a autoturismului pentru a retine impuritatile metalice, astfel prelungind durata de viata a casetei si a pompei de servodirectie.
Ghid de instalare a filtrului magnetic pentru instalatiile de servodirectie
Instructiuni de siguranta:
Actionati cu prudenta ori de cate ori instalati sau schimbati filtrul magnetic.
Urmatoarele instructiuni trebuiesc citite inainte de a incepe instalarea filtrului magnetic.
- Infranati autovehiculul si asigurati-va ca acesta nu se mai poate deplasa.
- Opriti motorul si lasati-l sa se raceasca.
- Atentie! Lichidul de servodirectie poate fi fierbinte.
- Intotdeauna utilizati ochelari de protectie sau alte echipamente de protectie necesare dupa caz.
- Utilizati doar echipamente autorizate de elevare a autovehiculului daca este necesara ridicarea acestuia de la sol.
Instalarea filtrului magnetic:
Acestea sunt regulile recomandate de instalare.
Puteti fi nevoiti sa modificati aceste reguli in concordanta cu specificul autovehiculului dumneavoastra.
1. Scoateti filtrul din ambalaj si determinati directia corecta de flux a lichidului. Pe produs poate fi gasita o sageata
indicatoare a directiei in care lichidul intra si iese din filtru.
2. Determinati furtunul de retur care vine din caseta de directie. Acesta mai este numit generic traseu de retur si prin
acesta lichidul circula din caseta de directie inapoi la rezervor sau pompa. Acest furtun nu este sub presiune.
3. Stabiliti un loc potrivit unde poate fi amplasat filtrul. Acesta trebuie ferit de orice fel de obstacole, precum piese ale
caroseriei sau motorului, si trebuie amplasat intr-un loc bine ventilat. Plasati filtrul departe de orice sursa de caldura
extrema (de exemplu: elemente de evacuare, curele sau fulii). Incercati sa amplasati filtrul cat mai aproape de iesirea
pentru retur a casetei de directie dar nu mai aproape de 13 cm (5 inch) fata de aceasta.
4. Indepartati prin taiere o sectiune de ≈ 90 mm din furtunul de retur, utilizand un cutit adecvat. Nu este necesara
deconectarea furtunului de la caseta de directie pentru a efectua aceasta operatiune. Atentie! Lichidul de servodirectie
va incepe sa curga imediat ce taiati furtunul si acesta poate fi fierbinte.
5. Introduceti colierele de strangere, cat mai rapid, pe capetele furtunurilor taiate apoi introduceti capetele filtrului in cele
doua furtunuri. Atentie! Verificati cu atentie directia de flux a filtrului pentru a evita instalarea inversa a acestuia.
Directia de flux corecta este de la caseta spre pompa sau rezervor.
6. Strangeti furtunurile la imbinarea cu filtrul utilizand colierele furnizate. Strangeti colierele la ≈ 1.4-2.0 Nm (12-17 inch
lbs.). Verificati cu atentie si asigurati-va ca nu exista scurgeri de lichid la imbinarea furtunurilor cu filtrul.
7. Reumpleti rezervorul cu lichid conform recomandarilor date de producatorul autovehiculului.
8. Porniti motorul si asteptati ca instalatia de servodirectie sa ajunga la temperatura optima de functionare. Continuati sa
adaugati lichid dupa cum este necesar si verificati furtunul pentru a nu exista scurgeri.
9. Adaugati lichid dupa necesitate si strangeti colierele pana nu mai sunt scurgeti de nici un fel si aerul este iesit din
instalatie.
10. Notati kilometajul actual la momentul instalarii, pe eticheta furnizata. Inlocuiti filtrul la fiecare 40000 Km (25000 mile)
sau in cazul inlocuirii oricarei piese componenta a sistemului de servodirectie.
Produsul este conform pozelor.